2010-09-28

Hoppet sitter på ett hårstrå

Sitter med benen i kors (då det är svårt att korsa fingrarna när man sitter vid datorn) och skickar en ledighets ansökan inför jul! Utlandssemester över jul och nyår! Något vi behöver, både jag och Micke, efter detta hemska år!
Har nog inte varit så hemskt för Micke, men för mig och det är därför hoppet nu sitter på hårstrået och hoppas att det går vägen. Att den blir godkänd, för annars så vet jag inte vad vi gör! -Lite svajigt att få ledigt då man varit sjukskriven i nästan ett halv år, men jag behöver verkligen komma bort och utomlands för att byta fokus! Så nu är det bara att leva på hoppet! (Hoppet är väl det sista som överger en, eller?).

3 kommentarer:

robert sa...

akta dig för skidorna du har ju fått din läxas sist ni var utomlands. M,V,H, brorder

Lollo sa...

Nej, det sista som överger dig är jag. =)

Linda-bl sa...

♥ Löv joo vännen!