2010-10-01

Stor gummiboll med en kaffe i handen

Höst, ny månad och nya utmaningar. Har satt upp två nya mål, men dessa håller jag för mig själv, men när målen är uppfyllda då delar jag mer än gärna med mig av dessa! :)

Besvikelsen över måndagens rehab besök börjar lite smått lägga sig. Har inte satt min fot på gymmet på hela vecka pga av detta. Bara gjort hemska hemma övningar, men hellre det än inget alls! -Jag går inte till gymmet och cyklar en kvart för att sedan gå hem igen! Så länge jag inte klarar av att inte göra något annat så gr jag inte dit, kanske! 

På tisdag är det dags för MR, äntligen. Hoppas på att få ett besked ifrån doktorn min väldigt snabbt, så att jag kan gå vidare igen! -Ryggen mår si och så. Mår den jätte bra göra jag bara något dumt, som att prova dammsuga för att fatta att den inte mår bra! ? Låter konstigt, men ni kanske fattar?! 

Idag skiner solen och humöret är på topp! Vad skall jag göra en dag som denna? -Jo jag väntar på att hjärtat mitt skall sluta och komma hem så vi kan hitta på något....kanske åka en sväng i bilen! 

2 kommentarer:

Puff sa...

Saknar dig Piff.

Hitta på nåt nån dag??

Hur ser din framtid ut?

Kram!

Linda-bl sa...

Piff saknar Puff

Ja, vi kan samla nötter (eller bara ses och prata) :D

Framtiden, måndag dejt med en old friend, tisdag MR, onsdag & torsdag fri som en fågel (men hur statusen är visar sig då) fredag upptagen....

KRAM!