2010-10-22

No more 100%

Sista dagen med en sjukskrivning på 100%?! -Jag hoppas iaf det! Nu får det räcka! På måndag börjar jag jobba igen, 25%! Skall bli riktigt skönt att få komma igång igen! -Vet att det kommer ta låååång tid innan jag är helt i form igen!! Men jag kommer komma dit igen, jag lovar!

Idag har snön kommit, yes i love it! Och så klart har SL-haft problem med bussar/tåg! As usual!!

Har även idag fått ett samtal/besked jag väntat på hela veckan! -På måndag kväll blir det ett besök till Löwet med ryggen! -Du är en patient med dubbel prioritet! - Jag vägrar operation!!!

-Massa saker som händer nästa vecka...helt sjuk egentligen om jag tänker efter! -Det är kul när det händer oväntade och väntade saker! :)

Rehab:en i onsdags var toppen, en toppen glad J kom ut och hämta en toppen glad Linda! Cykla 25 min utan problem, nice nice. Nu ses vi inte på två veckor, egen träning som gäller!
Diskuterade mitt vä-knä som inte blir rakare utan är kvar på 15, tro mig minnas att jag varit nere på 12, men då pressade hon ner benet! Eventuellt kommer det inte bli rakare, då det gått så lång tid. Jag kan få benet rakt när jag sitter, men inte när jag står eller ligger......hoppas det kommer!

Ryggen känns bättre och bättre, på dag tid....oj vad jag hatar kvällar/nätter. Vaknar minst engång i timmen på nätterna och har sjukt ont! Runt 5-6 sover jag som bäst och längden kan variera! -De flesta dagar har jag gått upp senast sju. Har hänt att jag sovit till åtta halv nio, men jag har varit hård emot mig själv, visst jag är sjukskriven, men en dag (måndag) ska ja tillbaka till jobbet och måste gå upp tidigt!
-Att jag dessutom är en morgon människa gör det inte så svårt att gå upp! :)

Inga kommentarer: