2010-09-08

huvudet säger dunk dunk

urk, fy och blä! Så känner jag mig just nu! Huvudet dunkar, halsen kliar och jag behöver ta mig till gymmet!

Igår var det rehab igen och nu är det inga hårda ord utan bara hårda visor!
Gör ALLT!
Allt?
Ja, ALLT! Allt på alla papper, alla maskiner som jag visat dig och gör allt på papperna minst tre gånger/ dag och besök gymmet minst tre gånger innan vi ses igen!
-Här är det bara att lyda order!

Inget samtal till ortopeden, har med flit väntat med att ringa dit! Igår kom vi överens om att vänta med ortoped samtal!

Jag har åkt på något hemskt elakt litet virus (att så små saker kan orsaka så mycket). Säger tack till min hostmedicin jag fick förra året. -Den innehåller etylmorfinhydroklorid och den är fantastisk! Sover som en stock i sex timmar (effekten släpper runt tre tiden, sen så snurrar jag i en timme och sedan kommer troligen bieffekt och jag sover som en stock några timmar till, bäst av allt jag har inte ont i ryggen när jag vaknar).

Nää, nu skall jag pallra mig bort mot gymmet för en kort och snäll träning, ingen överansträngning här inte. -Tror inte kroppen gillar det just nu!!

Inga kommentarer: