2010-09-14

Framsteg & Baksteg

Äntligen händer det något på rehab:en, några små framsteg har det blivit och jag njuter av varje centimeter som ökar! Dessvärre så har jag träffat ett elakt virus som har svårt att släppa taget om mig! Min träning på gymmet ligger i dvala, men hemma övningarna görs (dock inte så ofta som önskas, men men).

Blir irriterad på jobbet som inte gör sjukanmälningen till försäkrin
gskassan, om den inte görs i tid så kan jag bli utan ersättning! Vilket suger! -Har på pekat detta för min chef så nu får jag vänta och se om något händer!

Har troligen fått en diskbuktning som gör så att jag har sjukt ont i mitt höger ben, rumpa och rygg! Så extremt trött på Mr Pain! När skall jag få bli smärt fri! (Fattar inte hur min underbara syster
orkar, om hon nu gör det).

Inga kommentarer: