2010-09-21

envishet

Fröken Envis, det är jag det! Igår var jag på rehab och hon vill som jag vill eller jag vill som hon vill....äh, vi har samma mål! Komma igång med träningen igen!! Men allt (nästan) gick åt helvete! Nästan inga styrkemaskiner som funkar just nu pga av ryggen! Blir så less!!

Just nu är dagarna otroligt låååånga och jobbiga att ta sig igenom, men tack och lov har nätterna börjat bli mer och mer smärt fria! (Smärtan kommer runt fyra fem, då känner jag verkligen hur den kommer krypandes i benet, äckligt och läskigt).

Imorgon är det dags att besöka fru doktorn. -Hoppas på att få en MR för ryggen!

Något som är positivt är iaf knät! Knät börjar ÄNTLIGEN bli normalt igen. "Bara" sträckningen kvar! -Har så sjukt svårt att få benet rakt när jag står! -Jag KAN cykla igen (på en "normal" cykel) och det är helt underbart! Nu kan jag både använda crosstrainer:n & cykel....så snart borde min kondis bli som förr igen (och vikten)!! huh, att inte kunna träna fullt ut har verkligen visat sig på kroppen! -Visst jag har slarvat med maten och de där goda! Men nu är det slut med det och dags för att komma i dem där byxorna igen! :)

Inga kommentarer: