2010-09-05

fem månader

Nu idag har det gått fem månader....sedan vurpan i Alperna. Dessa fem månader har varit psykiskt och fysiskt jobbiga! Och det blir inte bättre! Jag går sämre sedan jag började jobba, jag har fått ont i det andra benet och ryggen. Ska helst inte cykla eller använda för mycket vikter på gymet! (Finns en annan maskin jag får använda, känns nästan som om att jag springer. -En "födelsedags present" från J på Rehab:en!!)
Känns som om att allt gått bakåt sista månaden!

Jag började jobba 100% den 2:a augusti, den 16:e gick jag ner till 50% och nu den 2:a sep gick jag till 100% sjukskrivning igen! -It sucks!
Jag vill bara bli bra i knät, jag vill kunna jobba! När man får höra på rehab:en att man kanske ska börja använda kryckorna igen mår man inte direkt bättre! Dessa vänner vill jag helst slippa röra vid!

Imorgon börjar jag om från början, känns det som iaf! Börja ringa runt till olika ortopter! Suck! Vet ju hur det gick sist! -Kasta kryckorna och börja jobba! (Det gick ju bra!).

Min önska att få åka utomlands under jul/nyår ser inte ut att bli av då jag inte får någon direkt lön! :( Jag vill absolut INTE vara i Sverige över julen i år!!

Inga kommentarer: