2010-09-22

Skokloster....finns där i hjärtat

En regnig höst dag åkte vi till Skokloster och plockade äpplen i slottsparken!
-
Jag vet inte vad det är men mitt inre lugn infinner sig så fort jag kommer dit (hem)!
För oavsett om mina föräldrar sålt huset och lämnat halv ön så kommer Skokloster alltid förbli hemma för mig! Jag kommer alltid att bära med mig en del av Skokloster i mitt hjärta och i min själ! Skokloster är inte idag som det var när jag växte upp, en lite trygg och lugn håla! Där alla nästan kände alla.

Ni som aldrig varit där åk dit en solig vårdag och njut av att gå längs vattnet, ta er in i skogen och njut av skogen.....går man in i skogen intill vattnet så får man upplev lite urskog! Nästan trollaktigt!
- Att jag inte tänkte på det när vi var där....vi skulle ha gått dit.....nästa gång!

Inga kommentarer: