2008-10-28

Tisdag -igen!

Igår efter jobbet åkte vi till mina föräldrar igen! Vi åkte dit för att hämta en liten nätt möbel som jag hade stående där! Då vi bytt levrantör för hemtfn och bredband så flyttades allt till hallen och har stått där på golvet och sammlat damm. Så nu står sakerna på denna lilla...hmm (försöker komma på ett annat ord än byrå, men då här dags på dygnet så jobbar inte hjärna lika snabbt!)...skänk (fr. typ 50-talet)? Nåja, saksamma den passar in där iaf eftersom att den inte är så djup.

Idag har jag portofolio på jobbet så jag har laddat mitt USB-minne med massor av bilder. Här hemma tog det ca. 6-7 min att få in dessa på minnet, på jobbet kommer det säker att ta ca en timme att få in dessa i burken (datorerna på jobbet är så slöa). Efter jobbet skall jag iväg och köpa mig lite nya löparkläder (jacka och byxa). Då jag springer hem ifrån gymet så är det smidigare att åka i en löparjacka till jobbet.

Undra om jag skall ta tåget till jobbet idag.........

Inga kommentarer: