2008-10-20

Måndag morgon

Jaha, då var det måndag morgon igen!

Väskan är packat, skall ÄNTLIGEN få besöka gymmet igen, men vi får se om jag kan springa hem sen. *Hoppas* Om jag känner mig själv så kommer jag att springa hem oavsett!!!
Skall bli så skönt att få komma igång igen! Nästa vecka när lönen kommer så skall vi försöka klämma in ett badmintonpass i veckan! -Saknar verkligen badmintonen!
Då det är måndag går vi till skogen, är där hela dagen! Skall bli så skönt att få vara ute HELA dagen! Hoppas bara att min nya kollega går med på att "bryta upp" efter lunchen och gå till ett annat ställe?!
Nu skall jag dricka upp kaffet, sätta på mig ett par strumpor, kissa, borsta tänderna, sätta på mig en tjock tröja (kan inte ha jacka idag om jag skall träna efter jobbet) och sist men inte minst pussa på Micke sen är det dags att gå till bussen!
Ha en bra dag kära vänner!!

Inga kommentarer: