2008-10-22

Onsdag -Kaffemonstret


Go´morgon!


Väckte kaffemonstret (bryggaren/automaten) vid 05.32. Gjorde mig en kaffe runt 05.42 (kissa och fixa mig innan). När kaffet var klart lös avkalknings knappen, den visade även att "slasken" var full och att vattenbehåller behövdes fyllas på! *suck* -Jag lämnar avkalkningen till Micke! Jag diskade ur resten! Dock ej vattenbehållaren!! Jag fick iaf en kaffe!!


Idag kommer Kattis, en gammal kollega och hälsar på! Saknar henne så! Vi har haft många pratstunder i skogen. Vi haft ett super samarbete! -Vilket jag haft med de flesta jag jobbat ihop med! Finns många jag saknar och vissa jag glömt eller försöker glömma!


Idag skall även min APU-elev hålla samlingen, en lek och skapande verksamheten. Allt kommer gå super då HON är en toppen tjej som barnen älskar!


Har insett att denna vecka inte räcker till för verksamheten! Försöker att klämma in en morgon till biblioteket...men det finns ingen morgon att ta!


Nåja, nu tickar klockan på! Åker till jobbet och sätter mig framför en burk där! Kram på er!!

Foto: L!nda "Gotland"

Inga kommentarer: