2008-10-27

Måndag

Jaha, då var helgen över och måndagen är här igen! Kuuul! -Eller INTE!

Det är bara jag och "kaffemonstret" som är vakna!

Vad händer denna måndag?


  • Idag börjar förskolans två "PAY" elever. (En skall vara hos mig.)

  • Min nya kollega är på semester.

  • Min gamla kollega kommer istället.

  • Dokumentation hela veckan lååång.

  • Ingen träning efter jobbet idag, skall åka och hämta en "möbel" hos mina föräldrar.

  • LÖNEN på kontot? -naj inte kl. 05.33!

-------------------------------------------------------------------------------

Dessutom så smakar gröten blääää idag! Vet inte alls vad som blev fel! Konsistensen är typ tapetklister, mmm mums! Tur att kaffe finns, som neutraliserar smaken!

Sju minuter senare: Gröten är upp äten! Men den smakade inte bra idag! Jag hade ingen lust att göra om den. Bättre att äta upp än att inte äta alls! (Gäller vissa saker).




Ett blåbär underifrån.



Inga kommentarer: