2008-10-19

Tankar som snurrar...det blir snurrigt ibland


Sitter här och tänker medans Micke är på "kurs".....
Finns några tankar som snurrar i huvudet så här års...julen närmar sig och jag har samma känsla som alltid VILL INTE! Jag vill bara packa väskan och åka bort...ville inte fira jul! Försöker att få Micke att förstå detta, men vet inte om han gör det. Han säger alltd: -Jag vet! *blir så grr*
Någon som vill flyga iväg över jul och skippa detta med klappar?
Elva dagar för jul, Lucia, firar vi 5år och där finns det MÅNGA tankar som snurrar!

Flisan

...oj vad jag saknar att inte ha henne nära!

Visst hon har det bättre hos pappa & mamma, men hon är ju min lilla gris!


Pappa hotar med att hon inte får flytta med dem när de flyttar...


...det är så´n här dagar man saknar att ha henne nära. Sitta i soffan och mysa med kissen.

Inga kommentarer: