2008-11-12

Why Not!

Nu är det EN MÅNAD kvar....

Jag måste ta ett beslut!!

....men VÅGAR jag? -Klart jag gör!
....men VILL jag? -Klart jag vill!
....men VILL jag NU? -? ? ?
....så mycket som behöver fixas! Behöver prata med någon, som jag kan lita på och som kan komma med råd!

NÅGON??

₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪

Jag SAKNAR mina vänner! Måste få iväg en inbjudan till en middag! Just us girls! Inga barn eller pojkvänner/sambosar! Saknar framför allt min barndoms kompis Anna!!! -Det borde inte vara så svårt....bara det är framförhållning!







₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪-₪ -₪-₪

Jag och Micke har pratat om att ha en fest....lääääänge! Kanske är dags NU!!!

Nu skall jag borsta tänderna och ta mig iväg mot staden och jobbet! Måste fixa matsäck -vi skall på utflykt till Kulturhuset, Rum för Barn med hela gruppen!

Ha en bra dag ALLA!

Inga kommentarer: