2008-11-03

Måndag 3 november 2008

ÄNTLIGEN måndag!
Vet inte vad det är för fel, men jag vaknar 04.29 även denna
sköna (?) måndag! Och har då en hel timme kvar att sova!
Så det blev lite slummer i dryga timmen.
Efter jobbet blir det gymmet och där efter blir det joggning hem!
Innan den riktiga kylan kommer så behöver jag köpa mig en underställs tröja som är fodrad med flis (typ) på insidan. Vet exakt vad jag skall ha!
"Hmm undra om den finns på löplabbet?"
Då jag åker i min löpar jacka till jobbet på morgonen, så kommer jag att behöva ha en tjockare underställs tröja!
Har börjat att åka Roslagsbana igen, då det (än så länge, var ju lov förra veckan) inte är samma stress vid östra som på tekniska. (Fast dessa som sitter i första vagnen är samma personer som stressar ner till Tekniska och har såååå bråttom på T-banan.
Fattar inte VARFÖR man stressar till ett tåg som går var femte minut!?
STOCKHOLMARE ni/vi stressar ihjäl oss. Då inte på jobbet/hemmet utan på vägen till!

Inga kommentarer: