2008-11-10

Måndag 10 november 2008

Nu börjar det bli tråkigt! Mörkt och blött ute! Inte alls som jag vill ha det!

Mamma fick cellgifter i torsdags...och hennes värden är nu under 200!!! Värdena har halverats sen sist! Hon fick även veta att hon "bara" behöver få fyra doser till (två extra) Så sammanlagt blir det åtta doser! Känns så skönt att höra! Det är redan FÖR MÅNGA som dör/dött i cancer! Ingen jag känner har tyvärr överlevt, men som det ser ut just nu så kommer "tanten" att fixa
detta! -Hoppas hon fortsätter att vara rök/- och sprit fri!

Igår fick jag ett ryck, jag gjorde något som jag tänkt på i evigheter!
-Jag städad i skåpet med handdukar/lakan mm. När jag var klar där så fortsatte jag till mina båda garderober Passade även på att ta mina lådor! Så nu är det fixat och det känns såååå skönt!


Inga kommentarer: