2008-11-04

Tisdag 4 november

Barn som sätter sig på spikar! Hmm, nej tack!

Barn som river ens bygge-med flit! Hmm, nej tack!

Barn som gillar att kramas! Hmm, JA TACK! Jag älskar kramar!


_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_


Nu är jag hemma efter en underbar dag på jobbet! Jag gillar mina kollegor och mina östermalms-ligister (kidsen).

När jag kom hem så fixade jag en sak till jobbet och sen gick jag ut och sprang, så skönt! Imorgon har vi möte på jobbet, 16-18. Hoppas att vi hinner diskuterar lite om förskolan i helhet?!

Snart kommer Micke hem, han och tränar 00:or och 01:or i hockey. Då skall vi iväg och köpa mat...jag är sugen på SUSHI eller kanske till och med en sliskig pizza. Får se vad det blir! Vi kanske är så duktiga att vi även idag lagar mat!

Inga kommentarer: