2008-11-06

VHS

Sitter och lyssnar på Adam och Gry. Adam berättar att hans ena son stoppa en ostsmörgås i videon. Och att han då lämnade in den på service och då Gry kom med en snabb kontring: Att dessa video service killar måste ha hittat en massa knasiga saker i videoapparaterna!
Då jag började tänka efter....jag äger nu mera vår första video som vi hade när jag var liten och såhär 25 år senare så funkar den utmärkt! -Jag stoppade inte in saker i vår video eller i någon annans heller!
Nu har de bytt ämne: Saker man stoppar i näsan.
VAD HAR DU STOPPAT I NÄSAN?
(kommenterar)
Då jag jobbar på en förskola så händer det att barnen stoppar saker i sina små näsor. Ibland har vi fått ut sakerna, men i vissa fall har vi varit tvugna att ringa efter föräldrarna så har de fått gå till läkarmotagningen.

Inga kommentarer: