2010-04-20

Trettio

Slutet på juni flyttar vi till nytt boende och i september fyller jag trettio. Fest kommer det att bli, två på en gång faktiskt! Vi kommer köra inflyttnings fest och trettioårs fest på en och samma gång. -Nu funkar det eftersom vi flyttar till något större!

Till skillnad från min underbara syster (som för övrigt fyller 44 på fredag, inte 22,5) så har jag inte något problem med att bli äldre utan jag ser fram emot att ta klivet från 20-tal till 30-tal. Dels för att jag vet att det kommer ske saker när jag tar steget från 20-tal -> 30-tal. Många saker som jag sett fram emot lääääänge och äntligen sker det!

Jag har dessutom börjat planera lite när det gäller mat/dessert/dryck....vi kommer "sno" lite ifrån nyårs buffén vi fick i Göteborg!
Jag har även börjat hitta saker som jag önskar mig! -Kära familj inga presentkort på önskelistan i år! ;)

Kort och gott, bye bye 20 welcome 30!

Inga kommentarer: