2010-04-12

Sjukvården.....

Suck, blir så extremt trött! I morse tog vi oss till min husläkare med knät och hon lade båda händerna runt och vicka lite hit och lite dit....gör detta ont, går det bra om jag snurrar på foten...hmm, jag gör så här jag skickar en remiss till magnetröntgen och sen får vi se! Blir så trött, ringt en massa ortopeder och försökt att få lite vettigare svar. Lite klokare har jag blivit och nu sitter jag och undrar gjorde jag rätt som bokade av tiden jag fick.....kanske hade varit bra att få komma till en som vet hur ett knä skall fungera!

Nu sitter jag här har har ångest, kommer jag verkligen att klara av att jobba imorgon? Tveksamt, men samtidigt så har jag ju sagt att jag skall komma och jobba. Visst jag har inte lika ont...just nu eftersom att jag vilat benet/knät några dagar utan någon större belastning! Hjääälp, jag vet inte vad jag skall göra! Får ta ett snack med chefen ikväll...................

Inga kommentarer: