2010-06-02

Kära vänner

Jag har snart haft mina Italienare i två månader, första tiden ogillade jag dessa två följeslagare, men nu har det börjat vända och jag har insett vilket jätte stöd dessa två vänner givit mig! Men snart är det nog dags att säga tack och hej! När vi flyttar så kommer dem att få ett eget kryp in, nere i källaren, när Rehab säger till att NU kan du släppa dessa vänner!
Fast än behöver jag ha dem!! Jag släpper er inte helt och hållet än...en vännen i taget. Har ju fått släppa mitt svarta knä och det har gått bra. Så ni får hänga med mig på mina äventyr ett tag till! -Idag tex. får ni följa med mig till stan och ikväll solna, två möten och ett läkarbesök! Och ett besök på jobbet, för jag behöver tanka!!! :)
-Grodan, päronskruttet, hjärta, skruttarna, tjejorna och killorna! KRAMAR jag behöver ha/få KRAMAR idag!!!!!

Inga kommentarer: