2010-06-22

Just one more week

!!Bara en vecka kvar!!

Om exakt en vecka är vi äntligen hemma, hemma i vårt nya hem! No more inneboende hos svärföräldrarna! -ALDRIG MER!!

Idag har jag varit hos en annan ortoped och fått ett bra bemötande och bra förklaring.
-Det kan ta upp emot sex månader innan knät är helt OK! Jag skall ha tålamod, det har bara gått lite mer än 2 1/2 månad.

(Tålamodet har fått sig en törn och det är inte lätt att alltid ha tålamodet när man känner att inget händer).

Igår var jag på Rehab och precis som jag sade till henne i fredags när jag såg henne var att det inte känns som om att något händer, går inte att "ta i lite till" det tar verkligen emot! -För varje vecka som jag gått på gymmet har jag alltid kunnat "dra" lite extra även om det gjort ont och det har funkat, men just nu funkar det inte och igår fick jag det svart på vitt ingen skillnad i grader ifrån förra veckan! :(
Det positiva är att benstyrkan börjar komma tillbaka och att jag från vecka till veckakan öka vikterna! :D
Nu är det bara böjningen kvar så att jag kan få cykla!

Inga kommentarer: