2009-10-20

nice

Riset kokar och kycklingen är delad, idag blir det fusk mat. Vi har köpt oss en färdig grillad kyckling, inte lika god som en hemma gjord, men men!

Jag fick äntligen med mig Micke till gymmet idag, skönt! Blev en kortis, då jag inte är hundra med andningen, den "sprack" när jag höll på med konditionen. :(
Bara att avsluta och handla mat!
Nu är den ok igen och jag är ny duschad (håller ett öga på riset som kokar bakom min rygg). :)

Imorgon är det äntligen dags för utflykt. :) Skall bli såååå skönt att få komma iväg och se något annat, visst jag sprang där som en tok i våras med mina barn. Nåja, dags att hoppa ut ur badrocken och i lite mysiga kläder, plocka ur diskmaskinen, plocka i diskmaskinen, duka fram tallrikar/bestick/glas och göra bubbelvatten. Äta mat och mysa i soffa framför dumburken, somna in i sängen och sova ut imorgon! -M i natt snarkar du inte OK!!!!

2 kommentarer:

Puff sa...

Tack för idag! :D

Love u Piff!

Linda-bl sa...

Tack själv! I det stora hela tycker jag att det gick bra! Lite små strul, men det får man nog räkna med!! Lav Ya Puff!!