2009-10-25

❦ Fick kompis ❦

Ditt liv i min ficka börjar ta slut. Under nästa vecka så får du åter lägga dig i kartongen. Kommer jag bli lika fäst vid denna? Svårt att veta, jag vet att jag kommer sakna vissa delar av dig. Jag vet att jag kommer sakna allt jag kan om dig. Jag bryter åter mitt löfte, men man måst våga här i livet. Jag svek en gång, men gick åter snabbt tillbaka, nu får vi se hur det går!

-Sällan har jag varit så nöjd med en mobil som jag har med denna! Jag har våndats inför denna dag då jag blir tvungen att göra ett nytt val. Visst det är bara en pryl, men detta är en pryl som jag varit super nöjd med sedan dag ett. Jag vet att jag kommer sakna denna mobil, men samtidigt så tror jag mig veta att jag även kommer bli nöjd med den nya, som förhoppningsvis kommer senast onsdag! Valet har inte varit lätt, men jag har hela tiden varit säker på vilka märken jag skall välja emellan, Sony Ericsson och htc.

Igår bestämde jag mig för att åter prova ngt nytt, lämna tryggheten igen, denna gång med lite mera info. och en himla massa jämförelser och lästa omdömen. Valet sluta tillslut på htc Hero.

Både jag och Micke har länge suktat efter htc. Micke var på väg för ett år sedan, men då inte mobil fanns så blev hans val LG, som han för fjärde gången har på service. (Han har bytt mobil en gång).

Jag tror att jag kommer bli jätte nöjd med min mobil, men jag kommer sakna en funktion som jag idag använder flitigt, "Träning", löpträningen har hjälpt mig med mkt. Jag har förbättrat mina resultat. Hur långt har jag sprungit denna månad, det kan jag slå. -Har blivit som en sporre, får igång en att ta i lite extra!

Nåja, nu är det bara att vänta och se hur nöjd jag blir!

〪〫❀〭〬

Inga kommentarer: