2009-10-08

I'm back

Fy f**n vad skönt det känns! Har nu jobbat i fyra dagar och barnen är glada att jag är tillbaka, föräldrarna är positiva och på toppen av allt så fungerar verksamheten ok, nu finns det bara en sak jag saknar och det är utflykter!!!
Sedan förra hösten har jag gått på utflykt minst en gång i månaden och detta har varit toppen! Nu är det dags att få igång detta igen!! Jag vill, barnen vill och jag vet att många av mina föräldrar vill! Om det nu inte är någon annan som vill går jag själv med mina barn, kan ta med mig en förälder så blir det båda trevligt och säkert! ;) Varför vänta? Snart är det en ny termin och den kommer springa iväg som alltid när det är vår termin, när man minst anar så är det semester igen!

(För visst ställer ni upp!)

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag går med dig!! Vill också på utflykter!! :D

Du Piff och Jag Puff går tillsammans. ;)

Linda-bl sa...

Då kör vi!! :)