2009-09-07

...tills döden skiljer oss åt

Jag har så svårt att skiljas ifrån min "fickvän", vill inte, men det börjar bli ett måste. Vi gör nästan allt tillsammans när vi är vakna.
Vi tränar ihop, vi reser till och från jobbet och vi pratar om allt mellan himmel och jord.
Inga hemligheter har vi för varandra, det jag ser, det ser även du! Du kan till och med komma ihåg vad jag sett och berätta detta för mig. Om det är något jag INTE får glömma så påminner du mig!

Tyvärr börjar ditt liv ta slut och jag måste "våga" släppa taget och gå vidare med en ny vän att ha i fickan, men kan någon ta din plats? Det blir svårt, du är den jag haft längst, du är den jag älskat mest och du, du börjar bli sliten!

Min krav är höga på din ersättare, men jag tror mig ha hittat en, vi får se, när den släpps.

Du kan andas ut, du blir kvar ett tag till!!

Inga kommentarer: