2009-09-30

1-0

Jag har vunnit mot trycket och kan nu (till stor del) andas som folk igen, men jag får ta det lugnt gör jag något ansträngande så blir det hostattack och ostabil andning. Orken går upp och ner som allt annat just nu, ena stunden toppen medans nästa sitter/ligger jag och bara flåsar som om att jag varit ute och sprungit. Nu är det vila resten av veckan så att jag förhoppningsvis kan gå åter till jobbet på måndag! -Kommer att gå oavsett hur jag mår!

Bästa av allt är att Roslagsbanan åter börjar gå till helgen! Får se vart valet faller när jag skall ta mig till jobbet! Hem är det ganska enkelt, om jag inte skall till gymmet. Åh vad jag saknar gymmet, längtar tills jag åter kan börja träna igen! Känns i kroppen, men framför allt i ryggen, att jag inte tränat på länge nu! Undra om jag skall prova på att gå ut och gå en längre sväng imorgon

Inga kommentarer: