2009-09-22

Fly(gande)


September börjar lida mot sitt slut, med en kanon avslutning på denna sensommar kommer nu min längtan bort bara att bli större. Ända sedan vi kom hem ifrån Grekland har vi pratat om att åka iväg en/två veckor igen, senare i höst.
Jag önskar att jag en veckan kunde flyga iväg med min underbara storasyster och sedan åka iväg en vecka med Micke, men rent ekonomiskt funkar detta inte.
Hoppas att Micke hittar en kurs som han kan gå på i USA och att denna ligger rätt, så att jag kan besöka en kär vän!! -Miss you like crazy!!

Att molen idag blivit gråa har inte minskat min lust att flyga iväg, bort från allt och alla måsten! Att jag dessutom är hemma gör inte lusten mindre! Nu är det matlagning som gäller! Tacos, ville ha soppa men den fanns inte och då föll valet på den närmsta hyllan, Tacos!

Ha en trevlig kväll alla läsare, nya som gamla!

Inga kommentarer: