2008-12-13

 trettonde December tvåtusenåtta/tjugohundraåtta 

Fem år fylllt av irritation, sjukdom, arbetslöshet, sorger, glädje, närhet, ömhet och en himla massa KÄRLEK! Idag firar vi, jag och Micke fem år som par. Inte trodde jag (nog inte Micke heller) att det skulle hålla så här länge då!! Nu Älskar jag honom och har framtiden klar för mig -det är denna kille jag vill dela mitt liv med!!!


-I natt höll han på att göra mig galen igen!!! Sista dagarna har han börjat snarka runt ett två tiden och det är HÖGT så högt att detta ljud väcker mig och jag börjar sparka på honom! -Hjälper detta?? Nja, men han lugnar ner sig iaf! Runt klockan sex så gick han upp väldigt brutalt för att kissa och denna brutala upp gång väckte mig och sen blev det svårt att somna om igen...nollsjutolv gick jag upp!

/Ha nu en skön Lucia alla Vänner

Inga kommentarer: