2008-12-25

Love this

Så skönt att vara här i Sigtuna, hos syrran m familj. Älskar att fira jul här, igår var även vår bror med (han brukar alltid vara med morsan och farsan). Jag är nöjd med julen, eftersom att jag inte önskat mig något speciellt. Enda jag önskade mig var en skiva, som jag fick av ”lillebror” (systersonen). –Tack Tobbe!

Idag har jag fikat på ”Tant Brun” med min vän. –Tack C det var sååå nice! –Blev även en tur in på en av de få (enda?) butiker som hade öppet på Stora Gatan, ICA!! –Vi passade även på att besöka sibylla, medans vi vänta på bussen!! :P

Imorgon bär det av hem igen för att fira jul med Micke! Blir julklappsöppning och middag med morsan, farsan och brorsan. Vet inte vad vi skall bjuda på, jag tror att det blir pasta och köttfärssås!

Inför nästa år så hoppas jag på förändringar! Stora och små!

Till sommaren skall jag ha nått ett av mina mål!!!

Inga kommentarer: