2008-12-24

Grattis Morfar! -Saknar er!

Idag är det morfars födelsedag! -Grattis! Om han hade levt så skulle han ha fyllt 98 år. Svårt att fatta att det snart gått åtta år sen sist jag såg honom, den 12 mars 2001!! *miss u ♥* Snart har det även gått fem år sen mormor avled. Klockan 07.30 kom min systers man in till mig och sade: -Det är över nu! Inga är borta!

Den känsla jag fick i kroppen går inte att beskriva, den var så blandad!! Jag vet att jag låg kvar under täcket och grät innan jag gick upp och klev in i duschen för att sedan gå ut och gå och tänka, det föll stora fina flingor denna dag. Gick ner till kyrkan och tände ett ljus för både mormor och morfar.

Morfar hämtade hem sin älskade och nu är det tillsammans i evigheter och jag hoppas att jag en dag får träffa dem igen! Saknar ER!!




Inga kommentarer: