2011-01-09

Plus grader -NEJ TACK det är fortfarande vinter årstid

Nää, vart har kylan ute tagit vägen? Jag vill ha -15° inte +1°.....hatar slask, modd, isiga gator och "risk för snö/is ras"- skyltar som blockerar alla trottoarer i stan! Jag vill inte gå där bilarna kör!!

Det är ju för bövelen fortfarande vinter och då ska det inte vara plus grader ute!!!

Jag älskar när det är kallt ute, snön väger ingenting och det är lätt att gå! Tack vare detta väderomslag med plus grader har ryggen och knät tagit mer stryk! Haft sjukt ont de senaste dagarna :(
jag som mådde så bra i knä och rygg!

Hoppas att vi fortfarande kan träna på torsdag (på rehab:en)!!! Just nu ser det mörkt ut!

I torsdags var det dags att rov åka längdskidorna, som jag hade längtat! Tyvärr blev det platt fall, klarade knappt av att åka 400-500 meter, efter några meter började nämligen foten att domna bort och efter ytterligare meter började ryggen domna :( blev att försöka ta sig tillbaka till bilen och väl när jag satt mig kom tårarna, inte smärtsamma utan besvikelse tårarna, jag som sett fram emot att få börja aktiverar mig med något som jag tycker om....nu är det åter en dröm och ett mål igen! :(

Hoppas bara på att snön nu stannar kvar länge och att ryggen lugnar ner sig så att jag får åka lite iaf!!!!

Inga kommentarer: