2010-12-05

2010 04 05 -> 8 Månader senare

Usch, nu har det gått åtta månader sedan vurpan i Livigno, knät är inte helt återställt än. Böjningen blir bättre och bättre för varje vecka, största problemet är fortfarande rätningen. Fast i fredags när jag var på rehab så hade rätvinkeln gått ner till tolv° efter säkert ett halv år på trygga femton° vilket kändes underbart skönt!
Böjningen går fortfarande sakta uppåt, ligger mellan 105° & 110° efter mobiliseringen blev det trygga 113°.

Nu ser jag bara fram emot 2010 tar slut och att jag får lov att börja om igen med min träning! Eftersom det är så förbaskat trist att cykla så blir det inte mycket träning just nu, vilket är dumt för jag vill träna, men rent psykiskt klarar jag inte av att göra det på grund av det fysiska!

Fick i alla fall grönt ljus ifrån rehab att åka längdskidor!! Bra för knä och rygg!

Kort och Gott dessa 8 Månader har varit fyllda med ett helvet, smärta, glädje och bakslag! Blickar framåt och hoppas på att få börja springa snart!

Inga kommentarer: