2009-07-13

Vi missa planet pga brand i Örebro!

Vi är på Arlanda och väntar på planet. Vi strosar runt lite, där utanför! När vi väl får för oss att ta oss in, så finns det ingen vakt/biljettnisse....så vi går och frågar vart vi skall. Bruden bakom disken är helt j*vla lost, vad hon gör på Arlanda vet jag inte! Vi blir iaf skickade till informationen, som ligger helt utanför!

När det äntligen är vår tur så byts personalen ut och vem kommer in?! Jo, den losta bruden! Men tack och lov så hamnar vi hos en annan brud! Hon meddelar oss att vi missat vårt plan, pga om lagd flygväg. Istället för raka vägen (över Örebro), så skulle planet mellanlanda i Prag.

Hur kommer vi nu fram? Vad händer med bagaget? -Den smarta losta bruden tycker väl att vi kan ta bagaget med oss ombord! Men HALLÅ!!! Jag undrar vad som händer med vår stora väska (jag är väldigt noga med att rita stoooor väska i luften, bara för att hon skall förstå). Öhhh???? Va??

Tack och lov var allt detta bara en dröm som jag hade nu på morgonkvisten! :)

4 kommentarer:

Lollo sa...

Phu! Vilken tur.
Själv drömde jag att jag gick vilse i badrummet. =/

Linda-bl sa...

Ajdå! Vilse i badrummet?! Har ni så stort badrum?! ;) Allt väl annars? Tänkte på dig nu när jag gick hem ifrån gymmet! Miss Ya!

Lollo sa...

Hehe. Nej, så stort har vi inte. Som tur är. =)
Miss you too vännen. Hoppas att du har en skön semester i alla fall. =D

Linda-bl sa...

Ja, nu är det inte långt kvar tills vi sticker!! Skall bli såååå skönt att komma ifrån detta jojo väder vi har fått! KRAM!!!