2009-07-09

Regn & stora pölar

Blir så gurka på människor, speciellt rökare, som inte visar hänsyn!

När jag idag stod och vänta på en av mina bussar kommer en idiot till gubbe med en cigg och kliver in i kuren och "stress" röker -många snabba korta bloss, kastar hänsyns fullt iväg ciggen så att den fortsätter ryka en lite bit bort. Han tar fram sin snusdosa och trycker in snus i munnen!!! -Snacka om nikotin behov!!!

När jag äntligen bestämde mig för att gå hem ifrån gymmet så började det så klart att ös regna och det var tjugo minuter till nästa buss, så jag gick hem. Direkt när jag kommer över vägen och skall gå över motorvägen så kommer en bil och kör fin fint i vattenpölen, med en bra hög fart så att jag direkt där blev genom sur....och arg som ett bi!! Hade det varit rött lite längre, så hade jag hunnit fram till bilen, men jag fick nöja mig med att höja långfingret!!!

Ut efter hela vägen hem var det gigantiska pölar, vid vissa fick jag lov och stanna för att släppa bilar igenom dessa små sjöar, men vid vissa så stannade bilarna! Det finns gott om goda och hänsynsfulla människor också!!

Nu så har jag krupit ur min våtdräkt och duschat mig varm, hängt upp allt som är blött! Nu ser jag fram emot morgondagen, som är den sista arb.dagen innan semestern!

Inga kommentarer: