2011-04-05

The Year From Hell

Nu är det ganska exakt ett år sedan mitt helvetes år började (men då var jag helt ovetande om vilket helvete som väntade). Ett år fullt av smärta, sjukskrivningar, läkarbesök och röntgen besök.  
Nu vet jag och  jag glad att jag tagit mig igenom detta år, trotts att jag i somras var på väg att ge upp helt gällande knät. Allt bara gick åt fel håll, böjning, rätning och träning! 
Men nu är jag åter lycklig för i helgen tog jag mina första riktiga löparsteg igen, över ett år sen.
Men än kan jag inte springa hela tiden, måste gå mer än springa! 
Men jag är så glad att både rygg och knä fixade det! Innan sommaren är slut ska jag kunna springa minst 2 km, innan skadan kunnde jag springa 10 km....dit är det långt kvar, kanske nästa sommars mål!
Nästa säsong blir det skidor igen, och jag längtar redan tills dess! 

Nu blickar jag framåt och hoppas på ett bra träningsår!

Inga kommentarer: