2011-03-16

Ett kort säger mer än tusentals ord!

När jag i måndags kom hem efter en stressad dag och öppnar brevlådan och upptäcker ett kuvert från USA så släpper allt, stressen liksom bara försvinner och jag tar mig snabbt upp för trappen och låser upp dörren....fort fort skyndar in och "tappar alla ytterkläder" drar upp kortet och sätter mig i soffan och bara tittar pch läser texten om och om igen.

"We love you very mutch. Hope to see you soon! Minna & Leia"

Har aldrig träffat Leia, men hennes mamma och Guuuuud faan Minna kom hem du anar inte hur jävla mycket jag saknar dig!!!  Jag vet att jag kommer älska din lilla tjej, för hon påminner så mycket om dig!!!!
I need You!!!!

Glöm aldrig vilka som är riktiga vänner och vilka som "bara" är en vän, en bekant!
En riktig vän är precis vad Minna är!!! Jag har vänner som bara är just en vän!

Finns en annan vän jag älskar enormt och det är min Groda!! :) Det är sjukt tomt på jobbet utan din döskallemössa! Den liksom saknas i Humlan! Även du!! Lav Ya!!

1 kommentar:

Minna sa...

Vad fin du ar gulle! <3<3<3!!!

PS Kommer i sommar. Har ansokt om Leias pass nu :)