2010-11-17

Till Min Vän ....med kärlek ♥

Jag har en vän på andra sidan atlanten. Denna vän trodde jag att jag alltid förlorat, tills jag en dag fann henne. Hon hade lämnat landet och funnit kärleken i ett annat land, gift sig och fått barn!  
Denna vän har jag alltid älskat sedan jag träffat henne, men visste inte vad hon betydde för mig förrän  hon försvann och då var det försent. Efter år av saknad och frustration över att jag inte visste vart hon fanns, så fanns det egentligen bara en utväg och det var att ringa till hennes mamma, som jag visste bodde kvar i samma hus och hade samma nr. MEN jag behövde aldrig ringa och fråga vart hon fanns, för jag fann henne på fejan. 

Hon har alltid funnits "i" mig sedan den dag, runt en jul tror jag att det var, hon ringde och berätta att hon ville ses p.g.a. vissa omständigheter, men jag kunde inte ta mig dit (jag önskar att jag kunnat) och det är ofta jag tänkt på just detta samtal och att jag inte kunde ta mig till henne. Jag har alltid undrat hur det varit med personen det handlade om, för jag vet vad personen betydde/betyder för henne och jag har alltid gillat denna person, trotts allt! 
Nu saknar jag henne så mycket och önskar att hon kom hem, hem till Sverige
Vet inte riktigt varför jag gör ett helt blogg-inlägg om just denna vän, kanske för att jag de senaste dagarna funderat på vad vänskap egentligen är och vad den betyder. 
Kanske för att jag känner mig sviken av en annan vän.....igen 
Eller kanske just för att MINNA är den hon är och inte någon annan än den hon är! 
Hon är en cool brud i lyxförpackning och ge faan i att ändra på dig!  
Minna, du är och förblir en underbara person med en grym personlighet och du betyder enormt mycket för mig! Love You Girl!! -KOM HEM! 

1 kommentar:

.:Bergtora:. sa...

Nawwww Linda! Vad DU ar UNDERBAR! Valdigt valdigt underbar. Vad jag saknar dig och dina sota fraknar. ;) [Inte sa manga, men nagra har du. Och jag har alltid velat ha dem! ;) *avis*] Du kommer alltid vara speciell. Tanker pa dig ofta! Och vad kul att du laddade upp just det dar kortet. Tagen pa DIN gata! Leia tittade pa den och jag berattade for henne att det var jag och hon sa Mummy?. 15 bast dar. Haha vad liten man var! En dag kommer Leia vara 15! Huu! Bast att det ar 100 ar till dess minst ;).

Nu minns jag inte vem du pratar om, som jag ringde dig om och du inte kunde ses. Vem var det nu igen? Mycket har ju hant sedan dess. Minnet ar inte densamme som den en gang var.:/

Rinde du min mamma nangang? Det var nan som letade efter mig dar men mamma visste inte vem det var haha ;)

Alskar dig bastaste underbaraste speciellaste Linda! Mest! <3

Stort hjarta!