2010-08-17

Frustration

Jag är så frustrerad över att det inte längre går fram utan bara bak, eller är det bara en känsla!?? Är åter svullen om ben & fot, och resultatet har blivit att jag gått ner på halv tid och att jag inte får använda vikter på gymmet, vilket suger hårt! Jag är tillbaka i början när det är rörelseövningar och åter rörelseövningar! -HATE IT!!!
En sak var skönt att få höra av Rehab idag, och det är att även hon är frustrerad över detta som hänt och att hon förstår mig när jag säger att det nu börjar kännas psykiskt jobbigt! Men jag är en envis och åter envis kvinna och f**n jag kommer klara detta igen, men det är en låååång uppförsbacke, men det kommer att gå lättare då jag nu kan cykla hyfsat! Visst jag sitter lite snett när jag trampar runt med vänster, men jag har rätt avstånd (samma som innan jag blev skadad)!!! Och det känns helt underbart att gå från 8 ner till 5!!!

Nu är det bara att bita i det sura äpplet och lägga sig på golvet och köra hårt!!! Golvet, hmpf, men okej för din skull! ...eller var det för min?!

Och vart f**n tog sommaren vägen, jo den flög sin kos -åskan skrämde den!

Inga kommentarer: