2010-03-23

Vänskap

Jag har vänner som kommit och gått, några som lämnat sina spår och försvunnit ur mitt liv (jag saknar er inte), vissa som man tappat bort och några man återfunnit (tack och lov DU har varit saknad). Vissa lämnar nya spår, som stannar kvar och vissa släpper jag aldrig (Love U all). Några vänner får man inget begrepp om, även om vi känt varandra i evigheters evigheter! Endel förstår man sig inte på och några vet man inte vart man har. Endel är "borta" men nära, ses vi var 6:e månad så känns det ändå som igår! Några är saknade och några "I don't care anymore" -jag orkar helt enkelt inte längre vara den som tar tag i att vi skall ses längre! Som jag sade till en kille jag dejtade innan jag blev tillsammans med Micke. -Det är inte bara jag som skall ringa telefoner brukar funka åt två håll, jag kommer inte längre ringa. Vill du ses så tycker jag att du kan ringa mig!

Men det finns en som jag saknar så det värker i mitt vänskapshjärtat! -Minna du skall bara vet hur mycket jag saknar dig gumman!
Det var slumpen som gjorde att vi började umgås överhuvudtaget och jag är j-vligt glad för denna slump! Jag tappade bort dig och tack vare facebook så fann jag dig igen och det är jag grymt tacksam för! För under dessa år som du var "borta" har jag tänkt på dig många gånger, jag var till och med på väg att ringa din mamma för att kunna hitta dig!
Jag önskar att jag kan sätta mig på ett plan inom ett år över till dig och din familj!

Grodan, du betyder ohört mycket! Love You!

Inga kommentarer: