2009-11-03

Huvudet i sanden


Ibland har jag lust att bara köra huvudet i sanden, precis som strutsen sägs göra! Bara för att slippa höra allt som sägs eller se allt som görs, bara vara själv med mina tankar i ett mörker! Det är något jag saknar, att bara få vara helt själv utan en annan själ i rummet/lägenheten. Just nu längtar jag bara bort och in i framtiden.

Går nästan varje dag förbi våran nya lägenhet och bygget som på går där, nu är våran balkong på plasts, men inga väggar! Nästa vecka börjar ett av alla möten med JM. Vi skall få se alla saker "in live", allt ifrån vilken typ av kökslucka till vilket golv vi skall ha. En spännande process, men samtidigt lite lång dragen. Då både jag och Micke känner att vi vill bort ifrån huset och lägenheten, men framförallt alla knäppa grannar!

I söndags kväll hade vi en trevlig granne som fick för sig att spika kl 21.24 både en, två och tre gånger. I går fick en annan eller samma granne för sig att borra kl. 18.08 (helt ok) men även runt 21-tiden vilket inte är OK! Då det ekar i hela huset!! För att kunna lokalisera vilken granne så måste man ut i trapphuset och gå i alla trappor! Vilket man inte har någon större lust till när man äntligen krupit ner i sängen och lagt sig bekvämt för att se på TV.

〪〫❀〭〬

Inga kommentarer: