2009-05-13

Spring i benen

Aha, det är så grymt skönt att man äntligen börjar hitta tillbaka till gamla rutiner, som löpning/träning. Jag känner mig så grymt pigg och glad efter varje pass, ja när pulsen och "smärtan" lagt sig.
Det känns bäst i spåret, hårt att säga men, jag ÄLSKAR när det går nerför, även uppför, men nerför är min absoluta favorit. Bara att släppa och låta benen bestämma farten! Så grymt skönt!
Det finns en baksida med att träningen fungerar, kroppen ökar sin förbränning och jag blir vrål hungrig efter ca. en timme, då jag har ätit! Spelara ingen roll HUR mycket jag äter jag blir hungrig iaf! Så jag har börjat med att äta lite och efter ett tag äta lite mera!
Om inte jag och Micke skall trfäffa banken imorgon blir det gymmet! :) Köra lite styrka, jag funderar på att värma upp i rodden imorgon, var ett tag sedan då ryggen spelat mig ett spratt! Då blir det en kortis hem, löpning! Vägrar gå! Sååå tråkigt!

Inga kommentarer: