2011-07-29

en sann vän

Jag har vänner som jag ofta bjuder över hit och vänner jag bjuder in mig till, men varför är det inte så åt andra hållet? 


Nu ska jag iof inte dra alla vänner över en kant, jag har en vän (med tre barn) som bjuder in mig och jag tackar ofta ja! (Men jag är dålig på att bjuda över henne, förlåt vännen, men när jag väl bjuder dig och du tackar ja, så i sista stund har något barn blivit "sjuk", that is why!) -Använd inte dina barn som en dålig ursäkt för att inte komma över eller ses! Säg istället som det är!  Samma sak om vi bokar in en dejt på stan, alltid någon som blivit sjuk över natten.

Många av mina närmsta vänner har barn, era barn är välkomna hit! Så nästa gång ni vill ses, bjud över er hit istället! -Lika långt för mig åt andra hållet! 

Om ni undrar varför jag inte hör av mig, bjuder in er eller bjuder över mig själv så är svaret redan skrivet mellan raderna! 

Sommaren, hösten, våren och vintern; alla årstider, alla månader, alla veckor och alla dagar, man kan umgås mer än bara  på någons födelsedag!

4 kommentarer:

Minna sa...

Hej älskade vännen. Jag älskar dig, det vet du. Alla tider om dygnet. Du är en av de finaste själar jag känner. Fråga bara Josh så får du veta. Du är en av de få som finns där. Vill inte förlora dig nånsin. Hoppas du inte känner så om mig.. som på ditt blogginlägg. Men förstår vad du menar. Många kramar hjärtar! <3

Linda-bl sa...

Vill ALDRIG förlora dig igen!!!! Älskar dig!!

Minna sa...

Hur kan du? För det kan du inte juuu.. Jag finns här, även om jag är långt borta. Vi är under samma stjärnhimmel! ;) Kramar!! <3

Linda-bl sa...

<3 <3, finns ingen som du!! *kärlek i massor till en vän som är underbar*