2011-05-11

Tiden står inte still....

......ibland undrar jag om den hoppar över sekunder och minuter.

Har två mail i min inkorg som väntar på någon form av svar, dessa har säkert legat sen januari/februari och mitt samvete blir inte bättre av att jag har en bok som dessutom ligger..... LINDA TIDEN TICKAR!!!

På jobbet händer det massor och även utanför jobbet, där händer det nog mer. Sen jag gick ner i tid i februari så har min kropp börjat läka ihop och jag mår TOPPEN!!! No more Pain!! Smärtan är som bort blåst och i påskas tog jag mina första löparsteg sen mars förra året! I Love Life!!!! Jag hoppas att jag får fortsätta må så här bra!!
Nu börjar "rätningen" på vänster ben bli som på höger ben! Vad jag vet just nu så har jag bara ett enda besök kvar på rehab, en "efter besiktning"!!! :D

1 kommentar:

Daniela sa...

Bra jobbat, Linda! Jag är jätteglad för din skull! Ha det bäst! Kram