2010-07-24

Oron ligger där som ett skavsår

Nu är våran gemensamma semester slut, Micke återgår till jobbet på måndag igen och jag har en vecka kvar, som jag större av delen kommer tillbringa på gymmet då jag nu i två veckor har slarvat rejält med träningen för knät!

Sedan är tanken att jag skall åter gå till jobbet, har blandande känslor inför detta! -Mest oro för hur jag skall klara av en vardag på jobbet!

Har även tackat ja till att ev. börja plugga i höst, står som reserv. -Har sagt att jag inte ska till jobbet, men efter lite diskussion med herren så ska jag nog ta chansen nu!

-Velandet är just nu en vanlig ovana jag har, tyvärr! Tankar som snurrar hit och dit, mycket som händer och kommer hända!

Vad som sedan händer i augusti håller jag borta ifrån denna blogg! :)

Inga kommentarer: