2009-06-02

2:a handsvalet

Jag börjar bli jävligt trött på att vara en andra hands vän. Jag saknar mina gamla vänner, visst jag kanske inte är den bästa på att hitta tider, men jag kan få iväg ett sms, som visar att jag bryr mig och tänker på er. Dock är det svårt att få iväg ett sms till USA ;), men jag tänker på dig ofta gumman! -Hoppas vi ses snart!! När du kommer till Sverige så måste vi bara ses, så enkelt är det!

När det väl blir bokat så blir det oftast "bara" en snabbis för det är någon/något som väntar efter, eller så är det någon annan vän som "hänger" med!

Jag kommer inte att fortsätta slösa min energi på att få ihop det till "meningslösa" dejter.

2 kommentarer:

Minna sa...

Sa kanner jag ofta med, att man valjs nar andra inte kan.. Jag saknar vannerna hemma sa mycket, oftast ar det bara jag som visar.
Jag saknar dig med sot tot. Nar vi ses kommer Leia vara med, jag har nog svart o lamna henne bakom. Du maste ju se henne med!

Kram!!!

Linda-bl sa...

Åhh, klart att Leia får vara med!

KRAM!