2009-03-08

Slutet

då är snart även denna helg slut! Vad har hänt, inte mycket!
Idag åkte vi till Älvsjö -båtmässan....hitta många fina båtar! Ev. så kommer jag att gå en kurs under våren/sommaren/hösten....

Efter att jag tagit ut pengar, så gick jag iväg och vänta på Micke. Vem ser jag då? -Jo en pappa ifrån jobbet med sina två tjejer! Han hade kasta soppor hemma och någonstans mellan hemmet och bilen hade han ställt sin väska med kameran i!

Träffa honom och tjejerna igen och då hade han fått veta att väskan nu åter var i hemmet! -Den stodd tack och lov i trapphuset!

Imorgon kommer Micke att säga upp sig på jobbet för att 100% kunna fokusera på kiropraktiken! Det är ju detta han vill jobba med och inte på en unket lager!

Imorgon skall jag åter på utflykt, fast med hela gruppen! Skall bli riktigt härligt! Hoppas hoppas på att vi får besök med oss! -Gutten min!

Imorgon skall jag åter till gymmet efter nästan två veckors vila. Jag har haft små känningar i vadmusklerna, men nu har det gått ett par dagar sen sist! -Hoppas även på löpning hem!!!

Inga kommentarer: