2009-02-20

Målet

Idag har jag haft lönesamtal och jag är jätte nöjd med resultatet och min nya lön, som jag förhoppningsvis får till nästa månad!

Beröm har jag fått lära mig att ta emot och detta bara haglade över mig. Det är kul när ledningen ser vilket jobb man gör! Och att man faktiskt får en klapp på axeln och jag känner mig uppskattad! Som chefen sade idag, du har ju inte fått detta förtroende för inget! Du har utvecklats och utvecklas!
Känner att jag NU äntligen hittat känslan! Jag har stans bästa kids, trotts att man svär över dom ibland, men dom är ju som sagt bara barn! Min närmsta kollega vill jag INTE bli av med! Vi har ett underbart förhållande! Jag älskar att diskuterar saker med henne och jag kan prata om allt med henne! Vi har båda ledarroller. Hon sköter rekrytering av barn och personal frågor.

Med alla mina uppgifter, som TEAM ledare på K-sidan, lokalansvarig, skyddsombud, schema läggare och pedagog i toppen grupp! Och hur man nu får ihop allt detta ansvar på fem dagar är en gåta, men likförbaskat så fungerar det!
Jag fick förra fredagen en uppgift av våran verksamhets chef och denna skall jag få till i helgen är tanken! Efter ett litet snack med henne idag så tror eller vet jag ett jag kommer att fixa detta!
-Tack för förtroendet!!








2 kommentarer:

Anonym sa...

Du fixar det på veckans 5 dagar för att du är grymt effektiv och ansvarsfull!! Sug åt dig av allt beröm, det är du verkligen värd!! Stor kram//Hella

Linda-bl sa...

Det är du också värd!! Kram