2009-01-01

2009-01-01

  • Nytt År!
  • Nya Tider!
  • Nya Rutiner!

Jaha, då har 2008 gått i graven! Detta är ett år jag helst vill glömma, men det kan nog bli svårt!Vad har hänt?

  • Vi startade 2008 med att åka på en kryssning över till Tallin.
  • En lördags morgon i februari så åkte Micke och köpte frukost och jag gick lös med en hammare i köket!
  • I början på Maj så for jag över till London för att hälsa på en underbar familj, som jag saknar så otroligt mycket!
  • När jag var i London så "passade" Micke på att bli inlagd på KarolinskaSjukhuset. -"Äntligen efter ett halv år av oro för näsblodfloder och smärta i örat!"
  • I slutet av Maj så passade han även på att prova hur en allergiskchock beter sig! Så då var det bara att fara in till Danderydssjukhus med ambulans!
  • I juni fick mamma magsmärtor...dålig kost?
  • JULI och semester!!
  • Den 17:e satte vi oss i bilen och drog från Stocholm och ner mot Västervik och längst hela kusten upp till Strömstad. (Den 25:e drog vi upp till Östersund)
  • Den 22:a juli fick jag ett sms av pappa: "Vi är i Mariehamn Mamma är på Sjukhuset med sin mage Inga besked för tillfället Återkommer när jag vet mer"
  • Mamma genomgick en akutoperattion av sina tarmar och fick för första gången i sitt liv flyga helikopter -dock bara till Akademiska.
  • Den 26:e julli var det dags för bröllop i Östersund.
  • 1 augusti och sista semesterdagen -för min del, Micke fick beskedet -Vi har gått i konkurs och du har inget jobb!
  • I slutet på augusti så åkte vi till Linköping och gick på Winnerbäcks sista sommar konsert 2008!!
  • 2 september fick jag en "ny roll" på jobbet.
  • Hösten var lugn....
  • Lucia kom och vi fira 5år!
  • Den 14:e december fick Micke veta att hans farmor på 94 år avlidit på natten

Jag prata med mamma här under hösten och fråga hur hennes år varit? Vilket år? 2008? Det är ett år som jag stryker- det finns inte!

Vad har jag att säga om detta år? Trots allt aå har det varit ett bra år FÖR MIG, men mina anhöriga har haft det lite tuffare! Två saker jag hoppas slippa under 2009 är Wegener och Cancer!!

En av mina sötaste vänner fyller idag 30 år.

GRATTIS söta Du!

Inga kommentarer: